Page 49 - Hungarian Golf Magazin - 2010/6.
P. 49

golf
                                                        verseny neve


 Ünnepel a GANT:




 60 éves az életstílus-márka






























































                 ernard Gant új életet kezdett Manhattanben, amikor  és a keleti parti egyetemi kupa, az Ivy Leauge sportolóira
            Bminőségi ingeket kezdett gyártani a Brooks Borthers,  jellemző megjelenés.
            a J. Press és más nagyhírű márkák számára. A kézműves  Valóban,  a  Gant  márkára  jellemző  legtöbb  ikonikus
            munka iránti elkötelezettsége és az apró részekre fordított  szabászati megoldás már abban az időben is megvolt - így
            figyelme révén ingei iránt egyre nőtt a kereslet.  a hátsó akasztó, a berakás és a nyakkendő megtartására
            Miután Bernard a connecticuti New Havenbe költözött  szolgáló gallér mögötti gomb is.
            át a 40-es évek vége felé, két fiának tűnt fel először, hogy   „A Gant fontos szerepet játszott abban, hogy kimagasló
            a divat a hétköznapi kényelmes viselet irányába fordul, és  mérce  jöjjön  létre  a  sportruházatban.”  –  mondja  Dirk-
            ők voltak azok, akik 1949-ben rábeszélték apjukat, indítsa  Jan  Stoppelenburg,  a  Gant  A  B  vezérigazgatója.  „Hűek
            el a Gant márkát. Az ingek először a Harvard és a Yale  maradtunk örökségünkhöz, s ez biztos alap egy nagyszerű
            egyetemi boltjaiban arattak elsöprő sikert, majd az egész  életstílus-márka  építésére.  Az  az  életminőség,  amit
            világot magával ragadta a minőség iránti elkötelezettség  képviselünk, soha nem megy ki a divatból.”
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54