Page 49 - Hungarian Golf Magazin - 2010/6.
P. 49
golf
verseny neve
Ünnepel a GANT:
60 éves az életstílus-márka
ernard Gant új életet kezdett Manhattanben, amikor és a keleti parti egyetemi kupa, az Ivy Leauge sportolóira
Bminőségi ingeket kezdett gyártani a Brooks Borthers, jellemző megjelenés.
a J. Press és más nagyhírű márkák számára. A kézműves Valóban, a Gant márkára jellemző legtöbb ikonikus
munka iránti elkötelezettsége és az apró részekre fordított szabászati megoldás már abban az időben is megvolt - így
figyelme révén ingei iránt egyre nőtt a kereslet. a hátsó akasztó, a berakás és a nyakkendő megtartására
Miután Bernard a connecticuti New Havenbe költözött szolgáló gallér mögötti gomb is.
át a 40-es évek vége felé, két fiának tűnt fel először, hogy „A Gant fontos szerepet játszott abban, hogy kimagasló
a divat a hétköznapi kényelmes viselet irányába fordul, és mérce jöjjön létre a sportruházatban.” – mondja Dirk-
ők voltak azok, akik 1949-ben rábeszélték apjukat, indítsa Jan Stoppelenburg, a Gant A B vezérigazgatója. „Hűek
el a Gant márkát. Az ingek először a Harvard és a Yale maradtunk örökségünkhöz, s ez biztos alap egy nagyszerű
egyetemi boltjaiban arattak elsöprő sikert, majd az egész életstílus-márka építésére. Az az életminőség, amit
világot magával ragadta a minőség iránti elkötelezettség képviselünk, soha nem megy ki a divatból.”