Page 22 - Hungarian Golf - Kincses Kalendárium 2016.
P. 22
22 hungarian golf
Az EGCOA megkérdezte a tagjait, és 73%-uk a a termékalapú ajándékozáshoz képest. Ezek
növekedés egyik potenciálját a hölgy golfozók azok az élmények, amelyek hosszútávra meg-
bevonásában látta. A hölgyek esetében szintén határozzák, hogy az egyes ügyfelek az adott
elő kell venni a klub rugalmasságát, hisz egy céghez, esetünkben klubhoz hogyan fognak
családban élő hölgynek más igényei vannak, viszonyulni. Ha valaki belép egy klubba mint
mint egy szinglinek, illetve teljesen más, mint tag, a pályáért, a kiszolgáló létesítményért a já-
egy nyugdíjas hölgynek. téklehetőségért megy oda, de mikor elmegy
az igazi ok az, hogy nem érték woooowwww
típusú élmények.
HOGYAN TUDJUK ÉLMÉNYEKBEN
GAZDAGGÁ TENNI A GOLFOT?
Ez az egyik kedvenc témám, hisz ki nem sze- Mi is az emberekben a képzet, milyen élmények
retne a különböző élményeiről beszámolni, is érnék őket, ha elmennének golfozni: drága,
legyen kellemes vagy éppen bosszantó. unalmas, lassú/időigényes, bonyolult. Ha ezzel
az előítélettel jönnek, és mi ezt is nyújtjuk, el
A mai idők gazdasága a korábbi termék köz- fognak menekülni elég hamar.
pontúból a szolgáltatás centrikus gazdaságon
keresztül eljutott az élménygazdaságig. Azaz Itt megint előkerülnek a generációs kérdések,
ma minden téren az ügyfeleknek szerezhető mert teljesen más az igénye egy baby boomer
minél emlékezetesebb élményekre igyekeznek 57 éves golfozónak, és egy 17 éves junior korú
átalakítani működésüket az egyes cégek. Gon- Z generációs játékosnak. Figyelembe kell venni
doljunk csak bele, hogy milyen arányban nö- az időtényezőt, a technológia fejlődését, elér-
vekszik az élmény alapú ajándékozások aránya hető eszközeit.