Page 22 - Hungarian Golf - Kincses Kalendárium 2016.
P. 22

22  hungarian golf







               Az EGCOA megkérdezte a tagjait, és 73%-uk a  a termékalapú ajándékozáshoz képest. Ezek
               növekedés egyik potenciálját a hölgy golfozók  azok az élmények, amelyek hosszútávra meg-
               bevonásában látta. A hölgyek esetében szintén  határozzák, hogy az egyes ügyfelek az adott
               elő kell venni a klub rugalmasságát, hisz egy  céghez, esetünkben klubhoz hogyan fognak
               családban élő hölgynek más igényei vannak,  viszonyulni. Ha valaki belép egy klubba mint
               mint egy szinglinek, illetve teljesen más, mint  tag, a pályáért, a kiszolgáló létesítményért a já-
               egy nyugdíjas hölgynek.                      téklehetőségért megy oda, de mikor elmegy
                                                            az igazi ok az, hogy nem érték woooowwww
                                                            típusú élmények.















































               HOGYAN TUDJUK ÉLMÉNYEKBEN
               GAZDAGGÁ TENNI A GOLFOT?

               Ez az egyik kedvenc témám, hisz ki nem sze- Mi is az emberekben a képzet, milyen élmények
               retne a különböző élményeiről beszámolni,  is érnék őket, ha elmennének golfozni: drága,
               legyen kellemes vagy éppen bosszantó.        unalmas, lassú/időigényes, bonyolult. Ha ezzel
                                                            az előítélettel jönnek, és mi ezt is nyújtjuk, el
               A mai idők gazdasága a korábbi termék köz- fognak menekülni elég hamar.
               pontúból a szolgáltatás centrikus gazdaságon
               keresztül eljutott az élménygazdaságig. Azaz  Itt megint előkerülnek a generációs kérdések,
               ma minden téren az ügyfeleknek szerezhető  mert teljesen más az igénye egy baby boomer
               minél emlékezetesebb élményekre igyekeznek  57 éves golfozónak, és egy 17 éves junior korú
               átalakítani működésüket az egyes cégek. Gon- Z generációs játékosnak. Figyelembe kell venni
               doljunk csak bele, hogy milyen arányban nö- az időtényezőt, a technológia fejlődését, elér-
               vekszik az élmény alapú ajándékozások aránya  hető eszközeit.
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27