Page 35 - Hungarian Golf - Kincses Kalendárium 2014.
P. 35

7
                                                                                           HUNGARIAN golf


                                                                                                                        M



                                                                                                                        Í

                                                                                                                         C




                                                                                                                        T


                                                                                                                        A


                                                                                                                        V





                     Tehát, ha áttérnek a klubok a piacgazdálkodás-                                                     RO
                     ra, akkor ez a növekedés itthon felgyorsulhat,
                     és a szövetség ezt tudja majd segíteni. Meg-
                     győződésem, hogy a klubok jelen pillanatban
                     is jelentős potenciál előtt állnak. Az egyik leg-
                     hatékonyabb fejlődési lépés, a kommuniká-
                     ció javítása. Vehetjük példának a Forest Hills-i
                     klubot, aki idén jelentős fejlődés érte el ezen
                     a területen. Ha fellépünk az internetre, láthat-
                     juk, hogy a legtöbb golfozó éppen azt igényli
                     a szövetség vagy versenyrendezők részéről,
                     hogy aktuális információkat kapjon és ne pe-
                     dig napokkal, hetekkel később mondják meg
                     azt, hogy korábban mi történt. A mai felgyor-
                     sult világban ez elfogadhatatlan. A kommuni-
                     káció területén mind a kluboknak, mind a szö-
                     vetségnek nagyon komoly lemaradása vagy
                     úgyis mondhatnánk, hogy ha itt javítanának,
                     annak gyorsan érezhető pozitív hatása lenne.
                     A marketing a mai világ egyik legfontosabb
                     eleme, amelyen mi mint, Seiko is nagyon sokat
                     dolgozunk. A megváltozott vásárlói szokáso-
                     kat gyors követése tette lehetővé számunkra
                     is, hogy bevételünk jelentős része mára már
                     az 500.000 és 1 millió forint közötti modellek
                     értékesítéséből származik. A Seiko számára
                     nagyon nagy elismerést jelent, hogy az órás-
                     szakma Oscar díját (Grand Prix d’Horlogerie de
                     Genève) a 2 millió forintos kategóriában egy
                     kézi összeszerelésű, mechanikus Seiko óra
                     nyerte Svájcban.
                     Én pozitívan nézek a jövőbe, az elmúlt évek az
                     üzleti élet minden területét megtisztították az
                     amatőröktől és rákényszerítették a résztvevő-
                     ket a minőségi munkára. Ennek a munkának
                     az eredménye pedig van ahol már érezhető
                     és egyszerre jobb golfozónak, a golfklubnak
                     és nekünk a Seikonak is.
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40