Page 127 - Hungarian Golf - Kincses Kalendárium 2014.
P. 127
127
HUNGARIAN golf
gyerekeken keresztül a családokat megérintsék. cipők terén elég komolyan előre tudtunk lépni.
Ez a klub bevételéről és a jövőjéről szól, így ezt Az ütőértékesítés és választás miatt egyre több
helyettük nem tudja elvégezni más, ez nem Custom Fitting-et szervezünk, ahol az egyes Ú
szövetségi feladat. Másrészről, ha Csicsi ilyen márkák meg tudnak jelenni és ahol mindenki
nagyszerűen menetel előre, akkor az ő példája a tudásának megfelelő ütőket ki tudja próbálni
inspirálhatja a gyerekeket, ha az eredményei, vásárlás előtt. Segítünk, hogy a döntés ne csak J
sikerei eljutnak hozzájuk. Fontos, hogy legyen forma, szín, dizájn, vagy emocionális alapon
valaki, akinek a nevével, eredményeivel épít- történjen. Mi nem akarunk mindenáron eladni - R
getni lehet a sportágat. nyilvánvalóan örülünk, ha vásárolnak tőlünk- de
az elsőrangú cél az, hogy kiszolgáljuk az ügy-
HG: Beszéljünk most a munkájáról. Miről szól felet. Az elégedett vevőnél jobb reklám nincs. E
a Golf USA? Folyamatosan erre törekszünk.
T
Cs.L: A Golf USA ma az egyetlen kiskereskedel- HG: Milyen újításokkal készülnek a jövőben?
mi üzlet a pályákon meglévő golf shop-okon
kívül Magyarországon. Egyrészt szerencsés a Cs.L: Próbáljuk a szolgáltatásainkat tovább
helyzet, mert egyedül vagyunk, másrészt, ami bővíteni. November 10-én felállítottunk egy IN
áldás, az átok is egyben. A kisszámú, de ugyan- FullSwing golfszimulátort, amelynek segítsé-
olyan igényekkel rendelkező golfozó társadal- gével ki lehet próbálni az ütőket, edzeni, ját-
mat kellene tudnunk kiszolgálni, mintha Auszt- szani lehet. A 2015-ös szezonban minimum
riában vagy Németországban lennénk. Úgy havonta egy Custom Fitting rendezvényt
vélem, a golfhoz hozzátartozik egy elegáns, akarunk tartani és próbálunk egyre több pályával
szép, divatos megjelenés, amire szerencsére szoros kapcsolatot kialakítani. Dolgozunk azon,
úgy látjuk, Magyarországon is kezd igény lenni. hogy jövőre elindítsuk a Golf USA versenyso-
Próbáljuk a termékválasztékunkat és a portfóli- rozatunkat, amelynek a célja az, hogy vissza-
ónkat folyamatosan fejleszteni, újabb márkákat hozzuk a 6-8 évvel ezelőtti viadalok hangulatát
behozni. Az elmúlt évben a ruházatban és a és eleganciáját.