Page 19 - Hungarian Golf Magazin 2017/1.
P. 19
19
hungarian golf
Nekünk, játékosoknak is jó végiggondolni, hogy melyek azok a pontok, amik meghatározzák egy L
pályával kapcsolatos megéléseinket, mik azok, amik hozzájárulnak az összkép kialakulásához.
E
Egy golfklubnak figyelni kell minden olyan működési pontra, ahol valamilyen kapcsolatba kerül-
nek a játékosokkal, és ez nem a recepciónál vagy éppen az 1-es elütőnél kezdődik.
A Temkin Group megvizsgálta, hogy melyek azok a hiányzó működési elemek, melyek gátolják, ND
hogy a teljes szervezet működésére jellemző legyen az ügyfélközpontúság. Az 5 legmeghatá-
rozóbb tényező:
E
R
LI
Z
LÉ
K
.
R
D
Tudom, hogy most az a kérdés, hogy amikor keznek. Egy klubnak pedig ennek megfelelően
nincs elég golfozó, akkor miért ezzel foglal- kell kialakítania a működését, melynek eredmé-
kozom. A válasz nagyon egyszerű. Ha ugyanis nyeként növekszik az ügyfélélmény, növekszik
nézünk egy kezdő golfozót, és megvizsgáljuk az elégedettség, és növekszik a bevétel is.
az Ő esetében, hogy hogyan alakul az elége-
dettsége egy eddig számára ismeretlen helyen, Ma, amikor már nem a szolgáltatások fon-
és az hasonló, mint a fenti, akkor el is veszítet- tosságáról beszélünk, hanem az élménygaz-
tük, pedig mennyi mindent megtettünk, akci- daságról, akkor a tradicionális tevékenységek
óztunk, hirdettünk és mégsem maradnak itt. esetében is változások szükségesek, hogy meg
tudjunk felelni az ügyfelek aktuális elvárásainak.
Mint tudjuk, különböző játékos típusok vannak Előtérbe kerülnek a megélések, az érzelmek.
(kezdő, visszatérő, középhaladó, haladó, profi, Az ügyfelek pedig döntéseik nagyon jelentős
vendég, hölgy, férfi, junior vagy szenior, stb.), részét az érzelmeik alapján hozzák meg, még
akik különböző elvárásokkal, igényekkel rendel- ha azt is hiszik, hogy nem.