Page 19 - Hungarian Golf Magazin 2017/1.
P. 19

19



                                                                                      hungarian golf



               Nekünk, játékosoknak is jó végiggondolni, hogy melyek azok a pontok, amik meghatározzák egy        L
               pályával kapcsolatos megéléseinket, mik azok, amik hozzájárulnak az összkép kialakulásához.
                                                                                                                  E
               Egy golfklubnak figyelni kell minden olyan működési pontra, ahol valamilyen kapcsolatba kerül-
               nek a játékosokkal, és ez nem a recepciónál vagy éppen az 1-es elütőnél kezdődik.

               A Temkin Group megvizsgálta, hogy melyek azok a hiányzó működési elemek, melyek gátolják,          ND
               hogy a teljes szervezet működésére jellemző legyen az ügyfélközpontúság. Az 5 legmeghatá-
               rozóbb tényező:

                                                                                                                  E


                                                                                                                   R




                                                                                                                  LI




                                                                                                                  Z



                                                                                                                  LÉ





                                                                                                                   K




                                                                                                                  .

                                                                                                                  R


                                                                                                                  D




               Tudom, hogy most az a kérdés, hogy amikor  keznek. Egy klubnak pedig ennek megfelelően
               nincs elég golfozó, akkor miért ezzel foglal- kell kialakítania a működését, melynek eredmé-
               kozom. A válasz nagyon egyszerű. Ha ugyanis  nyeként növekszik az ügyfélélmény, növekszik
               nézünk egy kezdő golfozót, és megvizsgáljuk  az elégedettség, és növekszik a bevétel is.
               az Ő esetében, hogy hogyan alakul az elége-
               dettsége egy eddig számára ismeretlen helyen,  Ma,  amikor  már  nem  a  szolgáltatások  fon-
               és az hasonló, mint a fenti, akkor el is veszítet- tosságáról beszélünk, hanem az élménygaz-
               tük, pedig mennyi mindent megtettünk, akci- daságról, akkor a tradicionális tevékenységek
               óztunk, hirdettünk és mégsem maradnak itt.   esetében is változások szükségesek, hogy meg
                                                            tudjunk felelni az ügyfelek aktuális elvárásainak.
               Mint tudjuk, különböző játékos típusok vannak  Előtérbe kerülnek a megélések, az érzelmek.
               (kezdő, visszatérő, középhaladó, haladó, profi,  Az ügyfelek pedig döntéseik nagyon jelentős
               vendég, hölgy, férfi, junior vagy szenior, stb.),  részét az érzelmeik alapján hozzák meg, még
               akik különböző elvárásokkal, igényekkel rendel- ha azt is hiszik, hogy nem.
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24