Page 94 - Hungarian Golf Magazin 2017/2.
P. 94

94  hungarian golf







           LÓ  MIT ADOTT NEKÜNK A SZIGET?


               A „fesztivál életérzést” és generációk számára  zenés piknikjéből Európa kétszer is legjobbnak
               meghatározó közösségi élményt. Ma a fesztivál  választott nagyfesztiválja, a legnagyobb presz-
               szó egyet jelent a Sziget Fesztivállal. A magyar- tízsű elismerés a szakmában, az European
           N   országi 16 évesnél idősebb lakosság 15%-a sze- Festival Award „legjobb zenei felhozatal” díjá-
               mélyes élménnyel rendelkezik a rendezvény  nak tulajdonosa és a 2016-os fesztivál megkap-
               kapcsán, mivel több, mint 1,2 millió magyar  ta a „nemzetközi fellépők kedvenc fesztiválja”
           Á   ember látogatta már meg a rendezvényt, leg- díját is.
               alább 1 alkalommal, de a személyenkénti átlag

           J   látogatás száma 3,4.                         A legmenőbb és legismertebb hazai márka lett.
                                                            Azon túl, hogy hazánkban a legsikeresebb és
           A   Felrajzolta Budapestet a nemzetközi fesztivál- legmenőbb brandnek a Szigetet választották,
               térképre. A Sziget hatalmas utat járt be az elmúlt  mára ez a legismertebb magyar márka a nagy-
               24 évben, s lett, egy baráti társaság egy hetes  világban is.
           M




           A


           R


           G



           O


           R


           P
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98