Page 94 - Hungarian Golf Magazin 2017/2.
P. 94
94 hungarian golf
LÓ MIT ADOTT NEKÜNK A SZIGET?
A „fesztivál életérzést” és generációk számára zenés piknikjéből Európa kétszer is legjobbnak
meghatározó közösségi élményt. Ma a fesztivál választott nagyfesztiválja, a legnagyobb presz-
szó egyet jelent a Sziget Fesztivállal. A magyar- tízsű elismerés a szakmában, az European
N országi 16 évesnél idősebb lakosság 15%-a sze- Festival Award „legjobb zenei felhozatal” díjá-
mélyes élménnyel rendelkezik a rendezvény nak tulajdonosa és a 2016-os fesztivál megkap-
kapcsán, mivel több, mint 1,2 millió magyar ta a „nemzetközi fellépők kedvenc fesztiválja”
Á ember látogatta már meg a rendezvényt, leg- díját is.
alább 1 alkalommal, de a személyenkénti átlag
J látogatás száma 3,4. A legmenőbb és legismertebb hazai márka lett.
Azon túl, hogy hazánkban a legsikeresebb és
A Felrajzolta Budapestet a nemzetközi fesztivál- legmenőbb brandnek a Szigetet választották,
térképre. A Sziget hatalmas utat járt be az elmúlt mára ez a legismertebb magyar márka a nagy-
24 évben, s lett, egy baráti társaság egy hetes világban is.
M
A
R
G
O
R
P