Page 33 - Hungarian Golf Magazin 2012/2.
P. 33
INTERNATIONAL MARKETING DEPARTMENT
Paris, 7th February 2008
USE OF THE SISLEY LOGO
Please note that from now on the following Sisley logo is to be used:
Depending on the materials, it is also possible to use the logo with the orchid
Sunleÿa koncepció: Éppen a megfelelő mennyiségű UVA/UVB
sugarak átbocsátása, ösztönözve a bőr természetes fényvédő
Any changes (colour or design) must be approved by the Marketing department at Sisley Paris.
funkcióját, semlegesítve a nap káros hatásait, megakadályozva
You can find these logos on the Extranet. a bőröregedés látható jeleit és a bőr DNS lebomlását.
SUNLEŸA
A bőr a naptól dehidratálttá válhat. Az erőteljes hidratálás,
Napvédő arckrém – SPF 15, az Öregedés-gátló nap elleni táplálás és a lágyságot megtartó hatóanyagok által
IMPORTANT védelem megmarad a fiatalos és gyönyörű bőr
Selymes, finom textúrájú krém a kifehéredés hatása nélkül.
Nem zsíros összetétele matt védőréteget képez a bőr felszínén.
• Please respect the proportions of the logo (with or without the orchid): do not “squash” or Eredmény: minimális fényvédők és maximális természetes
“stretch” it. Nem tömíti el a pórusokat. védelem.
Napozás előtt fél órával kell felvinni az arcra és a dekoltázsra.
• The baseline PARIS cannot be changed, even by subsidiaries A lebarnulás egyenletesebb, a bőr selymes tapintású, rugalmas,
Ismétlés kétóránként feltétlenül, és minden úszást követően.
• Respect the spacing between the orchid and SISLEY PARIS sima, a napozó használata kényelmes érzést nyújt
A világos fototípuson kívül minden bőrtípusra ajánlott.
Sisley innováció:
DO NOT USE THE FOLLOWING :
Ellenőrzés alatt a nap
SISLEY
Fényvédő mikro-gömbök alkalmazása, növények + ásványok
+ vitamin kombinációja segíti a bőr szépségének
megtartását. Egyik fő hatóanyaga a Rodokrozit: Paris
A Kolumbusz előtti inkák által felfedezett fél-drágakő,
ami egyúttal mangánforrás is.
www.marionnaud.hu